Off Topic (OT)

Bli gratis medlem!

2010-11-10 19:25 #0 av: maax

Du kan enkelt bli medlem av Karbohydrater ifokus ved å trykke på den oransje knappen i øvre høyre hjørne.

Finn et brukernavn (innimellom får du beskjed at navnet er opptatt, finn bare en annen!), passord, e-postadresse og kryss for å godta avtalen. Deretter kan du delta diskusjoner, skrive meldinger, gi tips og kommentarer!

Lykke til!

Vennlig hilsen
Maja Axelsson

Lic. kostrådgiver i LCHF

Anmäl
2010-11-12 11:16 #1 av: Farwuq

Jag är inte norrman, men jag gillar Norge och dess folk, hoppas det räcker för att få läsa här.

Skrattande

Jag är skåning om någon skulle undra (kalla inte oss skåningar för svenskar så är ni snälla).

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi & Psykologi iFokus.
Medarb. Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2010-11-12 13:41 #2 av: maax

Selvfølgelig er det helt grejt, men bli gjerne medlem i alle fall Skrattande!

Mvh

Maja Axelsson

Lic. kostrådgiver i LCHF

Anmäl
2010-11-12 13:42 #3 av: Farwuq

Draken är medlem.

Flört

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi & Psykologi iFokus.
Medarb. Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2010-11-12 13:50 #4 av: maax

Now we talking Glad

Mvh

Maja Axelsson

Lic. kostrådgiver i LCHF

Anmäl
2010-11-14 14:36 #5 av: Alvedans

Har blitt medlem. :)

Kanskje jeg kan klare å finne ut hvorfor jeg ikke går ned i vekt selv om jeg lever strengt lavkarbo og er i ketose hele tiden..?

Anmäl
2010-11-14 20:32 #6 av: maax

Velkommen skal du være!

Jeg spiser en gang om dagen (middag) og går stadig ner i vekt.

Forsøk på å finne nivået mellom fett (øke) og proteiner (kutte), der vekten begynner  å bevege seg. Sten Sture Skaldeman spise en gang om dagen og han er veldig følsom for karbohydrat som betyr at han gå opp i vekt med en gang hvis han spiser for mye av dem.

Mvh

Maja

Lic. kostrådgiver i LCHF

Anmäl
2010-11-14 22:16 #7 av: Alvedans

En gang om dagen??? wow... Jeg spiser frokost, middag, lunsj og enda litt til på kvelden. :-S

Anmäl
2010-11-27 18:35 #8 av: ellen1960

Jeg spiser to ganger om dagen, det holder for meg Flört

Har vært i ketose og spist lavkarbo siden juli, vekten begynnte for alvor å gå ned etter et parr måneder

Anmäl
2010-11-28 13:06 #9 av: basse85

En gang om dagen holder for meg også, spiser en stor middag ved 7-8 på kvelden, men innimellom drikker jeg eggmelk til frokost...

Anmäl
2010-12-10 22:08 #10 av: karianne1

Dette virker kjempespennende! Heldigvis er jeg ikke alene med mine vektproblemer.... Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.