Annons:
Etiketthva-skal-jeg-spise-og-ikke-spise
Läst 1205 ggr
basse85
2010-12-08 21:55

Vanskelig å finne LCHF når man skal ut å spise

Jeg synes at det er vanskelig å finne retter uten karbphydrater når man skal ut å spise. Det bli trist med egg og bacon…

Annons:
anla
2010-12-08 21:58
#1

Du kan altid bestille kjøtt og fisk fra menyen og be mer grønnsaker i stedenfor poteter, ris eller pasta.

anla
2010-12-08 21:58
#2

Du kan altid bestille kjøtt og fisk fra menyen og be mer grønnsaker i stedenfor poteter, ris eller pasta.

maax
2010-12-08 22:06
#3

Hvis du har mulighet gjør et besøk på Fiskeriet ved Youngstorget i Oslo. Der kan du både spise en rimmelig middag og ta et glas vin til.

Lic. kostrådgiver i LCHF

raphanus
2010-12-08 23:21
#4

Jeg er enig med anla der. Oftest er det ingen problemer ved å bare be om å få potetene kuttet ut og erstattet med grønnsaker.

anla
2010-12-10 19:44
#5

Fint! Men blir dere virkelig mette. Ofte er det pasta, poteter og ris som erstater delvis kjøtt, fisk, egg dersom karbo er så mye billigere…

raphanus
2010-12-10 19:50
#6

#5 - Jo mere pasta, ris og poteter en spiser, desto oftere blir en sulten og desto oftere må en spise. Av egen erfaring kan jeg si at jeg klarer meg lenger av å kun spise kjøtt enn å spise kjøtt med f.eks. poteter. Det simpleste svaret på ditt spørsmål er: Ja, jeg blir virkelig mett. Karbo kan synes å være billigere, men på lang sikt blir det neppe billigere, siden de gjør en mere sulten og sulten oftere.

Annons:
maax
2010-12-10 20:00
#7

De som ikke spiser ketogen kost kan ikke riktig skjønne at man ikke trenger spise mye og ofte. Jeg spiser bare middag (kjøtt, fisk, egg, saus på kremfløte (fett), grønnsaker) og er mett hele nest kommende dag. Jeg er aldig trøtt, aldrig hodepine eller kjenner at jeg må spise etter noen klokkeslett.

Lic. kostrådgiver i LCHF

Upp till toppen
Annons: