Annons:
Etikettoff-topic-ot
Läst 3373 ggr
maax
11/10/10, 7:25 PM

Bli gratis medlem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du kan enkelt bli medlem av Karbohydrater iFokus ved å trykke på den oransje knappen i øvre høyre hjørne.

Finn et brukernavn (innimellom får du beskjed at navnet er opptatt, finn bare en annen!), passord, e-postadresse og kryss for å godta avtalen. Deretter kan du delta diskusjoner, skrive meldinger, gi tips og kommentarer!

Lykke til!

Vennlig hilsen
Maja Axelsson

Lic. kostrådgiver i LCHF

  • Redigerat 12/16/20, 12:05 PM av Niklas
Annons:
Farwuq
11/12/10, 11:16 AM
#1

Jag är inte norrman, men jag gillar Norge och dess folk, hoppas det räcker för att få läsa här.

Skrattande

Jag är skåning om någon skulle undra (kalla inte oss skåningar för svenskar så är ni snälla).

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

maax
11/12/10, 1:41 PM
#2

Selvfølgelig er det helt grejt, men bli gjerne medlem i alle fall Skrattande!

Mvh

Maja Axelsson

Lic. kostrådgiver i LCHF

Farwuq
11/12/10, 1:42 PM
#3

Draken är medlem.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

maax
11/12/10, 1:50 PM
#4

Now we talking Glad

Mvh

Maja Axelsson

Lic. kostrådgiver i LCHF

Alvedans
11/14/10, 2:36 PM
#5

Har blitt medlem. :)

Kanskje jeg kan klare å finne ut hvorfor jeg ikke går ned i vekt selv om jeg lever strengt lavkarbo og er i ketose hele tiden..?

maax
11/14/10, 8:32 PM
#6

Velkommen skal du være!

Jeg spiser en gang om dagen (middag) og går stadig ner i vekt.

Forsøk på å finne nivået mellom fett (øke) og proteiner (kutte), der vekten begynner  å bevege seg. Sten Sture Skaldeman spise en gang om dagen og han er veldig følsom for karbohydrat som betyr at han gå opp i vekt med en gang hvis han spiser for mye av dem.

Mvh

Maja

Lic. kostrådgiver i LCHF

Annons:
Alvedans
11/14/10, 10:16 PM
#7

En gang om dagen??? wow… Jeg spiser frokost, middag, lunsj og enda litt til på kvelden. :-S

ellen1960
11/27/10, 6:35 PM
#8

Jeg spiser to ganger om dagen, det holder for meg Flört

Har vært i ketose og spist lavkarbo siden juli, vekten begynnte for alvor å gå ned etter et parr måneder

basse85
11/28/10, 1:06 PM
#9

En gang om dagen holder for meg også, spiser en stor middag ved 7-8 på kvelden, men innimellom drikker jeg eggmelk til frokost…

karianne1
12/10/10, 10:08 PM
#10

Dette virker kjempespennende! Heldigvis er jeg ikke alene med mine vektproblemer…. Glad

Niila
1/4/12, 3:44 AM
#11

Presentation!

Jag har tre katter som är mina älsklingar på jorden. Har tre hundar m.m.

Jag har asperger och funger annorlunda men ändå har lätt med att göra enlig andra. Har Funktionshinder/handikapp/funktionnedsättningar,lindrig utveckling störning m.m. Tillhör LSS-lagen tur nog det. , som gör att jag har ständig lider av detta. har svårt att tar kontakt med andra människor m.m.Har inga vänner alls på mitt handikapp. .

Mina andra stora intressen är att fota och laga god mat. Jag är impulsiv lika väl som jag kan vara välplanerad in i minsta detalj. Jag gillar tystnaden men väldigt hög musik när jag kör bil. Gillar att upptäcka saker, men inte ensam utan i sällskap med någon. tycker det är tråkigt att dela minnen med mig själv. Följer gärna med på en impulsiv piknik eller fisketur eller varför inte en tur med bilen till något fint fik någonstans i vårt fina land. Jag är dålig på att ta kontakt, men duktig på att skriva mail. Jag dricker måttligt med alkohol och röker inte alls och föredrar att umgås med människor som är måttligt med sitt drickande.

Jag har varit med om en del i mitt liv, och har jättemycket som jag gärna delar med mig av.

Förutom det så är jag djupt kristen och har en väldigt stark tro, men det hindrar inte mig från att ibland svära som en.  Jag är väldigt blyg i reella sammanhang, men det betyder inte att jag kan säga vad jag känner och tycker. Jag har ett behov av att säga vad jag känner, annars vet du ju inte vad jag tänker och funderar på, eller ens vad jag känner. Jag säljer även Mary Kay prokturer till ett rimligt pris..

Psalm 139: 2-5 Om jag står eller sitter vet du det, fast du är långt borta vet du vad jag tänker. Om jag går eller ligger ser du det, du är förtrogen med allt jag gör. Innan ordet är på min tunga vet du, Herre, allt jag vill säga. Du omger mig på alla sidor, jag är helt i din hand

Rom 8.26-27 Så hjälper också Anden oss i vår svaghet. Ty vi vet inte vad vi bör be om, men Anden själv ber för oss med suckar utan ord, och han som utforskar hjärtan vet vad Anden menar, eftersom Anden ber för de heliga så som Gud vill.

"Slösa inte din tid på mig om du inte vill tillbringa den med mig! "Att vinna en vän tar flera år - men att mista en tar inte ens en minut""Tystnad från en vän skapar ovänskap""Livet är för kort för att slarvas bort. Älska de människor som behandlar dig väl. Välj bort de som inte gör det. Tro på att det finns en orsak till allt som sker.""Jag är värd en vän som vill slösa sin tid på mig"

För hur det än är så har man ändan bak och man försöker i alla relationer visa sig från den bra och snygga sidan. Visa mig din dåliga och fula sida, så får vi se vad du går för först! Man sticker inte bara för att det blir lite tufft, man hanterar det!

* Om någon tycker att du är dum i huvudet, så kan du trösta dig med att ALLA är dumma i huvudet på sitt sätt *

Upp till toppen
Annons: