Annons:
Etikettlchf-kost-problemer
Läst 2642 ggr
karianne1
12/10/10, 9:03 PM

Slanking

Kan noen gi meg råd hvordan jeg reduserer min vekt med 15 kg til februar. Lenge 170 cm, vekt 87!

Jeg skal på solferie og vil se pen ut med mine sommerkjoler.

Annons:
raphanus
12/10/10, 11:50 PM
#1

LCHF er ingenting for deg hvis du har travelt. LCHF er en metode for å stabilisere vekten sin, ikke en metode for å komme seg i sommerkjoler så kjapt som mulig. Prøv gjerne LCHF, men vær forberedt på at det resultat du ønsker deg kanskje ikke viser seg så kjapt som du ville ønsket.

Hvis det viktigste for deg er å komme deg i dine sommerkjoler, så hold flyvertinne-dietten. Men vær da forberedt på sult, hodepine, svimmelhet og således en ellers ødelagt ferie.

Hvis det viktigste for deg er å nyte livet, uansett om du er på ferie eller bare lever i hverdagen, så husk på at tid og tålmodighet er dine beste venner.

Det er mulig å oppnå flotte og kjappe resultater ved hjelp av LCHF når det gjelder vektreduksjon, men en må da være god venn med kroppen sin, altså ha god kjennskap om hvordan den fungerer, slik at en ikke faller i fella og blir fristet til å spise slikt en ikke bør spise. Resultatene er også avhengig av hvor du står helsesmessig når du begynner din reise mot en lavere vekt. Å gå over til LCHF innebærer å lære seg en god del nye ting om kroppen sin, och slikt må få lov til å ta tid.

Jeg ønsker deg en flott ferie, uansett hva du finner på!

maax
12/11/10, 11:35 AM
#2

Ved overvekt er det lurt å velge produkter som inneholder mye mettet fett. Da øker du fettandel i din kosthold veldig enkelt og naturlig måte og dette vil gi en gunstig effekt ved vektredusering.

Kjøttdeig (fettandel 10%) innehoder ca. 50E% fett og 50%E% proteiner. Av fett er ca. 47% mettet, 40% enkelumettet og 4% flerumettet.

Svinekjøtt (fettandel 20%) inneholder ca. 70E% fett og 27E% protein. Av fett er ca. 43% mettet, 47% enkelumettet og 11% flerumettet.

Lammekjøttdeig (fettandel 12%) inneholder ca. 60E% fett og 40E% protein. Av fettet er ca. 50% mettet, 37% enkelumettet og 8% flerumettet.

Tips:

Spis mer bacon; den inneholder færre proteiner og mer fett.

Lic. kostrådgiver i LCHF

karianne1
12/12/10, 11:41 AM
#3

Tusen takk for info!

Upp till toppen
Annons: